Θεωρείται μια από τις ταινίες-ορόσημα της χρονιάς, φέρει την υπογραφή του Μάρτιν Σκορσέζε και έχει ως πρωταγωνιστές τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο και τον Λεονάρντο ΝτιΚάπριο. Είναι, όμως, τελικά οι «Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού» μια πετυχημένη εμπορικά ταινία ή όχι;
Η ιδιαιτερότητα αυτής της απάντησης εντοπίζεται στο γεγονός ότι η ταινία του Σκορσέζε αποτελεί την πρώτη σημαντική παραγωγή από την πλατφόρμα streaming της Apple η οποία είχε διανομή στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Μελετώντας τα νούμερα, «Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού» έχουν συγκεντρώσει εισπράξεις 120 εκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως, κατά τις πρώτες τρεις εβδομάδες διανομής στους κινηματογράφους. «Πρόκειται για ένα καλό νούμερο;», διερωτάται άρθρο του Variety. Οι απαντήσεις φαίνεται να ποικίλλουν.
«Δεν μπορώ να δω πως η ως τώρα εικόνα του παγκοσμίου box-office μπορεί να αποδώσει κέρδη», σχολιάζει ο Ερικ Χάντλερ, αναλυτής στην Roth Capital Partners. «Ο μόνος τρόπος θα ήταν να φέρει πολλούς νέους συνδρομητές στην πλατφόρμα της Apple», συνεχίζει.
Στο άρθρο του Variety τονίζεται ότι αν η ταινία του Σκορσέζε ακολουθούσε την παραδοσιακή φόρμα διανομής – αν δηλαδή δεν υπήρχε η πλατφόρμα streaming της Apple – τότε οι «Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού» θα λογίζονταν σίγουρα, με βάση τα ως τώρα στοιχεία και την πορεία στα ταμεία, ως μια εμπορική αποτυχία.
Παρόλα αυτά, για εταιρείες, όπως η Apple ή η Amazon, τα κριτήρια μιας εμπορικής επιτυχίας ή αποτυχίας δεν σχετίζονται τόσο με τα εισιτήρια που θα κόψει ή εκάστοτε ταινία, όσο με την επίδραση που αυτή θα έχει στον αριθμό συνδρομητών που θα εγγραφούν στις εν λόγω πλατφόρμες.
Μελετώντας τα νούμερα, «Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού» έχουν συγκεντρώσει εισπράξεις 120 εκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως, κατά τις πρώτες τρεις εβδομάδες διανομής στους κινηματογράφους. «Πρόκειται για ένα καλό νούμερο;», διερωτάται άρθρο του Variety. Οι απαντήσεις φαίνεται να ποικίλλουν.
«Δεν μπορώ να δω πως η ως τώρα εικόνα του παγκοσμίου box-office μπορεί να αποδώσει κέρδη», σχολιάζει ο Ερικ Χάντλερ, αναλυτής στην Roth Capital Partners. «Ο μόνος τρόπος θα ήταν να φέρει πολλούς νέους συνδρομητές στην πλατφόρμα της Apple», συνεχίζει.
Στο άρθρο του Variety τονίζεται ότι αν η ταινία του Σκορσέζε ακολουθούσε την παραδοσιακή φόρμα διανομής – αν δηλαδή δεν υπήρχε η πλατφόρμα streaming της Apple – τότε οι «Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού» θα λογίζονταν σίγουρα, με βάση τα ως τώρα στοιχεία και την πορεία στα ταμεία, ως μια εμπορική αποτυχία.
Παρόλα αυτά, για εταιρείες, όπως η Apple ή η Amazon, τα κριτήρια μιας εμπορικής επιτυχίας ή αποτυχίας δεν σχετίζονται τόσο με τα εισιτήρια που θα κόψει ή εκάστοτε ταινία, όσο με την επίδραση που αυτή θα έχει στον αριθμό συνδρομητών που θα εγγραφούν στις εν λόγω πλατφόρμες.
πηγή: kathimerini.gr