Από την Τρίτη (01/08/2017) θα ισχύει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να επιμένει πως ο σχεδιασμός του μέτρου θα έχει ολοκληρωθεί έως τότε.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των «Νέων», από την 1η Αυγούστου θα λειτουργούν τα πάντα εκτός από το άνοιγμα και το κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς του Μετρό και του ΗΣΑΠ.
«Αυτό συμβαίνει γιατί η Αττικό Μετρό δεν έχει προχωρήσει στη διασύνδεση των πυλών με τα συστήματα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας», αναφέρεται σχετικά.
Επιπλέον, δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό για την περίοδο συνύπαρξης του ηλεκτρονικού με το χάρτινο εισιτήριο, δεν έχουν μοιραστεί POS σε όλα τα σημεία πώλησης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, ενώ παραμένει και η εκκρεμότητα με τα προσωπικά δεδομένα στις κάρτες.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια πηγή, το Υπουργείο Υποδομών προβληματίζεται με δύο κύρια ζητήματα: Το πρώτο αφορά στην ιδιαίτερα αυξημένη λαθρεπιβίβαση που σύμφωνα με εκτιμήσεις αγγίζει το 20% για τα λεωφορεία και το 10% για το Μετρό.
Το δεύτερο αφορά στη δράση κυκλωμάτων επιτηδείων, οι οποίοι διακινούν κατά εκατοντάδες πλαστά χάρτινα εισιτήρια. Όπως επισημαίνουν οι αρμόδιοι, τα διαφυγόντα κέρδη από την πρακτική αυτή αγγίζουν έως και τα 35 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
Επιπλέον, δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό για την περίοδο συνύπαρξης του ηλεκτρονικού με το χάρτινο εισιτήριο, δεν έχουν μοιραστεί POS σε όλα τα σημεία πώλησης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, ενώ παραμένει και η εκκρεμότητα με τα προσωπικά δεδομένα στις κάρτες.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια πηγή, το Υπουργείο Υποδομών προβληματίζεται με δύο κύρια ζητήματα: Το πρώτο αφορά στην ιδιαίτερα αυξημένη λαθρεπιβίβαση που σύμφωνα με εκτιμήσεις αγγίζει το 20% για τα λεωφορεία και το 10% για το Μετρό.
Το δεύτερο αφορά στη δράση κυκλωμάτων επιτηδείων, οι οποίοι διακινούν κατά εκατοντάδες πλαστά χάρτινα εισιτήρια. Όπως επισημαίνουν οι αρμόδιοι, τα διαφυγόντα κέρδη από την πρακτική αυτή αγγίζουν έως και τα 35 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
Πηγή : Glyfada24.gr