Απάντηση στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για την κατάσταση του οδικού δικτύου των 3Β έδωσε ο Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου τη Δευτέρα 18 Μαρτίου.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος «λακκούβες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν διότι ό,τι χρησιμοποιείται φθείρεται». Ωστόσο συμπλήρωσε ότι η δημοτική διοίκηση τα τελευταία 4 χρόνια έχει πραγματοποιήσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα οδοποιίας για τις τρεις πόλεις, μετά από δεκαετίες αδράνειας.
Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος ανέφερε ότι η συνολική δαπάνη για ασφαλτοστρώσεις από το 2015 μέχρι σήμερα έχει ανέλθει σε 4,8 εκατομμύρια ευρώ, με τη μερίδα του λέοντος να κατευθύνεται στη Βάρη, όπου υπήρχαν οι μεγαλύτερες ανάγκες για νέους δρόμους. «Η Βούλα και η Βουλιαγμένη έμειναν πίσω διότι πρέπει να φτάσουμε τις τρεις δημοτικές ενότητες στο ίδιο επίπεδο», δικαιολόγησε την πολιτική αυτή επιλογή ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος.
Ο Δήμαρχος σχολίασε ακόμη την κακοτεχνία της ασφαλτόστρωσης στην οδό Αθανασίου Διάκου στη Βάρη, αναφέροντας ότι ο Δήμος κινήθηκε κατά του εργολάβου μη παραλαμβάνοντας το έργο, το οποίο δεν ακολούθησε τις συμφωνημένες προδιαγραφές.
Ως προς τα πεζοδρόμια των τριών πόλεων, ο επικεφαλής της διοίκησης είπε πως βρίσκονται σε εξέλιξη από το 2015 εργολαβίες ύψους άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ όμως οι τρεις πόλεις έχουν πεζοδρόμια συνολικού μήκους 500 χιλιόμετρων, γεγονός που καθιστά επιβεβλημένες τις σημειακές επεμβάσεις. Πρόσθεσε ωστόσο με νόημα ότι η τελευταία φορά που κατασκευάστηκε ή επισκευάστηκε πεζοδρόμιο στη Βουλιαγμένη, προ της δικής του θητείας, ήταν το …1991.
«Μη βλέπουμε το χόρτο και χάνουμε το δάσος», τόνισε ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, υπενθυμίζοντας ότι ειδικά στη Βουλιαγμένη θα γίνει καθολική ανακατασκευή του κύριου οδικού δικτύου, μετά την ολοκλήρωση του αντιπλημμυρικού δικτύου απορροής ομβρίων υδάτων, που απαιτεί σκάψιμο όλων των κεντρικών οδών της πόλης (Παναγούλη, Πανός, Ιάσωνος, Ερμού).
πηγή: Γιώργος Λαουτάρης / 3vita.gr