Η καμπάνια προκάλεσε εκατοντάδες χιλιάδες σχόλια, αλλά δεν ήταν όλα θετικά.
Κάποιοι αντέδρασαν με οργή και ρητορική μίσους στα social media. Και τώρα η Lacta καλεί τους Αθηναίους να διαλέξουν τι προτιμούν. Τον θυμό ή την αγάπη;
Η Lacta αποφάσισε να κάνει ένα πείραμα σε στάση λεωφορείου στην Αθήνα για να καταγράψει πώς ο κόσμος αντιδρά στα ζευγάρια της διαφήμισης.
Με κρυφή κάμερα κατέγραψε τις αντιδράσεις ενώ ηθοποιοί βοήθησαν στο να ανοίξει ο διάλογος με τους περαστικούς.
πηγή: lifo.gr