Μπαράζ προσφορών και εκπτώσεων από τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, οι οποίοι επιδιώκουν με κάθε μορφής προωθητική ενέργεια να κερδίσουν όλο και περισσότερους καταναλωτές.
Με τα τιμολόγια ρεύματος να έχουν ήδη υποχωρήσει αλλά και τις εκτιμήσεις να θέλουν περαιτέρω μείωση λόγω της ραγδαίας αποκλιμάκωσης των τιμών του φυσικού αερίου οι προμηθευτές λανσάρουν προσφορές, εκπτώσεις και δώρα στοχεύοντας στην απόσπαση πελατών από τους ανταγωνιστές τους.
Εμπορική πολιτική
Η εμπορική τους πολιτική θυμίζει πλέον εκείνη των εταιρειών τηλεφωνίας και έρχεται να επιβεβαιώσει τους αναλυτές και άλλους ειδικούς που παρατηρούν πως η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ακολουθεί τα βήματα των τηλεπικοινωνιών.
Οι προωθητικές ενέργειες των παρόχων φουντώνουν όσο πλησιάζει το τέλος της εποχής των κρατικών επιδοτήσεων. Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς με τον τρόπο αυτό οι εταιρείες ενέργειας επιδιώκουν να χτίσουν νέες θέσεις στον ανταγωνισμό. Η επιστροφή στην κανονικότητα αναμένεται μετά τον Σεπτέμβριο, οπότε και λήγει η περίοδος των έκτακτων μέτρων.
Εκπτώσεις, προσφορές, κουπόνια και κληρώσεις με δώρα
Από αυτόν τον μήνα αν κάποιος ερευνήσει την αγορά θα διαπιστώσει τις ακόλουθες μορφές προσφορών, εκπτώσεων και δώρων που κάνουν οι πάροχοι:
· Προγράμματα επιβράβευσης.
Οι πάροχοι προσφέρουν στους πελάτες τους εκπτωτικά κουπόνια και προνόμια για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες. Η εξαργύρωση των κουπονιών γίνεται είτε είτε στα online είτε στα φυσικά καταστήματα των συνεργαζόμενων εταιρειών με τη χρήση του κωδικού που λαμβάνεται μέσω viber, sms ή email.
· Δωρεάν τεχνική βοήθεια.
Προμηθευτές δίνουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα παροχής δωρεάν τεχνικής βοήθειας όλο το 24ωρο καθημερινά. Έχουν εξασφαλίσει συνεργασίες με ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς κλπ. στους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να προσφύγουν σε περίπτωση βλάβης ή ζημιάς στο σπίτι τους.
· Κληρώσεις με δώρα.
Εταιρείες ενέργειας διοργανώνουν για τους πελάτες τους διαγωνισμούς με δώρα. Συμμετέχοντας σε κληρώσεις διεκδικούν ταξίδια ακόμη και σπίτια.
· Χρηματικά ποσά
Πελάτες εταιρειών εφόσον ενεργοποιήσουν τις εφαρμογές λήψης ηλεκτρονικά των λογαριασμών τους, ελέγχου της κατανάλωσης ρεύματος και καταχώρησης των ενδείξεων του μετρητή λαμβάνουν χρηματικά ποσά ως έκπτωση στους επόμενους λογαριασμούς ρεύματος.
· Εκπτώσεις συνέπειας
Οι πάροχοι δίνουν τη δυνατότητα ακόμη χαμηλότερων λογαριασμών ρεύματος στους πελάτες τους που θα τους πληρώσουν εντός της λήξης προθεσμίας. Για την ακρίβεια τους παρέχονται εκπτώσεις, ενώ κάποιες εταιρείες κλιμακώνουν τις εκπτώσεις ανάλογα με το χρόνο παραμονής στα προγράμματα ηλεκτρικής ενέργειας.
· Χωρίς πάγια
Άλλοι προμηθευτές εξασφαλίζουν στους πελάτες τους λογαριασμούς ρεύματος χωρίς την πληρωμή παγίων για ένα χρονικό διάστημα.
· Χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής
Στην αγορά κυκλοφορούν και προγράμματα ηλεκτρικής ενέργειας τα οποία υπόσχονται το πάγωμα της ρήτρας αναπροσαρμογής και μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων που ισχύουν μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου.
Προσοχή
Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την επιλογή προγραμμάτων ηλεκτρικής ενέργειας με εκπτώσεις, προσφορές και δώρα.
Μία εξονυχιστική έρευνα των όρων που περιλαμβάνονται στα συμβόλαια μπορεί να τους γλιτώσει… από παγίδες, οι οποίες είναι πιθανόν να τους φουσκώσουν τους λογαριασμούς ρεύματος.
πηγή: ot.gr