Μαρία Χατζηστεφανή, από τη Μυτιλήνη, στη Rodial και την καρέκλα του Dragons’ Den.

«Δεν ήξερα από την αρχή τι ήθελα να κάνω, άλλαξα τρεις φορές επαγγελματική πορεία πριν δημιουργήσω τη δική µου επιχείρηση, και µάλιστα µε απέλυσαν από την τελευταία µου δουλειά. Έχω κάνει πολλά λάθη, έχω πάρει πολλά ρίσκα και στην πορεία σημείωσα μικρές µα και μερικές µεγαλύτερες επιτυχίες. Πάντα προστρέχω στις ιστορίες των δυνατών, επιτυχηµένων γυναικών και εµπνέοµαι από το ταξίδι τους».

Η Μαρία Χατζηστεφανή πριν 24 χρόνια αποφάσισε να πάρει το ρίσκο της, δημιουργώντας κάτι που πίστευε πολύ και αγαπούσε: το δικό της premium beauty brand, Rodial, με προϊόντα που μιμούνταν το εφέ των ενέσιμων θεραπειών, μιας και συνδύαζαν καινοτόμα αντιγηραντικά συστατικά.

Έκτοτε, η ίδια μετρά εκατοντάδες επιτυχημένες συνεργασίες με celebrities, ενώ τα προϊόντα της πωλούνται σε 2.000 καταστήµατα σε 35 χώρες διεθνώς. Έχει γράψει τρία βιβλία που αφορούν την επιχειρηματικότητα, το τελευταίο, μάλιστα, Πώς να επιτύχεις σε 24 ώρες, μόλις κυκλοφόρησε στα ελληνικά από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος. Το τελευταίο διάστημα, η ζωή της μοιράζεται ανάμεσα στο Λονδίνο όπου ζει μόνιμα και την Αθήνα, μιας και η ίδια συμμετέχει στο νέο show επενδύσεων και επιχειρηματικότητας του ΑΝΤ1, Dragons’ Den, ως μία από τους Dragons, αποδεικνύοντας αφενός πως δεν της αρέσει να εφησυχάζει, αφετέρου πως στηρίζει στην πράξη νέες επιχειρηματικές ιδέες.

Πώς ξεκίνησε το ταξίδι στο beauty κόσμο και ποια ήταν η έμπνευση πίσω από το όνομα της Rodial; Πως απoφάσισε να γίνει μια απο τους Dragons στο Dragons’ Den Greece; Τι θα συμβούλευε μια νέα γυναίκα που θέλει να ξεκινήσει το δικό της beauty brand; Όλα όσα μας είπε η ίδια αποκλειστικά στο LadyLike.

Από τη Μυτιλήνη, στο Λονδίνο και στον κόσμο του beauty: Πώς ξεκίνησε το ταξίδι στο beauty κόσμο και η έμπνευση πίσω από το όνομα της Rodial;

Πάντα ήμουν παθιασμένη με τη μόδα και την ομορφιά. Σπούδασα Αγγλική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και όσο ήμουν φοιτήτρια εργαζόμουν part time σ’ ένα ελληνικό περιοδικό μόδας, γράφοντας για την ομορφιά. Στη συνέχεια µετεγκαταστάθηκα στη Νέα Υόρκη όπου έκανα MBA στο Columbia Business School και έπειτα στο Λονδίνο, όπου δούλεψα σε μία Τράπεζα Επενδύσεων. Την περίοδο που δούλευα στο περιοδικό, κατάλαβα πως υπήρχε ένα κενό στη beauty αγορά, μιας και δεν υπήρχε μία σειρά προϊόντων που να προσφέρει στοχευμένες θεραπείες σε συγκεκριμένα προβλήματα και ανάγκες του δέρματος. Κάπως έτσι, αποφάσισα να ξεκινήσω, το 1999, το δικό μου brand ομορφιάς, Rodial, µε προϊόντα περιποίησης δέρματος.

Το όνομα Rodial, προέρχεται από την ελληνική λέξη «ρόδι», καθώς είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που χρησιμοποιήθηκε πολύ στις οικογενειακές μας συνταγές. Από τότε, τα συστατικά που χρησιμοποιούμε στα προϊόντα μας, έχουν φέρει επανάσταση στην αγορά ομορφιάς: Το Dragons Blood, Snake Serum & Bee Venom έχουν δημιουργήσει buzz, καθώς αποτελούν τα προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις έχοντας κερδίσει την προτίμηση διάσημων πελατών από τις Kardashians μέχρι τη Jennifer Lopez!

Οι δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει ξεκινώντας;

Στη βιομηχανία ομορφιάς βλέπω γύρω μου κυρίως γυναίκες. Όταν βέβαια, δούλευα σε μια Τράπεζα Επενδύσεων ήμουν η μία από τις δύο γυναίκες ανάμεσα σε 98 άνδρες.

Ποτέ δεν θεώρησα τον εαυτό μου διαφορετικό, απλώς έκανα την δουλειά μου όσο καλύτερα μπορούσα.

Όταν πάλι, ξεκίνησα τη Rodial, δεν είχαμε e-shops. Έτσι για να αναπτύξω την επιχείρησή μου, χρειαζόταν να βάλω τα προϊόντα του brand σε πολυκαταστήματα. Η μεγαλύτερή πρόκληση, λοιπόν, ήταν αυτή!  Αυτό που έκανα ήταν να χρησιμοποιήσω πολύ το Linked-in και τη Google, προκειμένου να βρω ποιοι ήταν οι «σωστοί» άνθρωποι για να «συνδεθώ». Δεν ήταν εύκολο. Μου πήρε 5 χρόνια απορρίψεων μέχρι να καταφέρω να βάλω τα προϊόντα μου στο πρώτο πολυκατάστημα στο Λονδίνο. Ήταν απογοητευτικό, αλλά αντιμετώπιζα την κάθε απόρριψη με ευγένεια, μέχρι χρόνια αργότερα να ακούσω το πολυπόθητο ΝΑΙ!

Η πιο επιτυχημένη συνεργασία της

Τελευταία επιτυχημένη συνεργασία μου είναι το νέο επιχειρηματικό show του ΑΝΤ1, Dragons’ Den. Θα πρέπει όμως να παρακολουθήσετε την εκπομπή για να μάθετε περισσότερα!

Όσον αφορά στην εταιρεία μου, τη Rodial, έχουμε κάνει μια καμπάνια με την Kylie Jenner πριν λανσάρει τη δική της σειρά ομορφιάς. Χρησιμοποιούσε ήδη τα προϊόντα μας, τόσο σε φωτογραφίσεις της όσο και στα posts της στο Instagram. Έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε να διευρύνουμε τη συνεργασία μας και έγινε το πρόσωπο του brand για το 2015. Κάναμε μια καμπάνια στο Λονδίνο και στο Los Angeles και τραβήξαμε πολύ μεγάλη προσοχή ως μια μικρή, εξειδικευμένη μάρκα, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων βεβαίως, αλλά και ενδιαφέροντος από νέα καταστήματαΉταν ένα ρίσκο, καθώς ήταν μια μεγάλη επένδυση από ένα μικρό brand, αλλά σίγουρα απέδωσε.

 

Η καθημερινή beauty ρουτίνα της και τα must have προϊόντα από την Rodial

Λατρεύω τα balms καθαρισμού, γιατί έχω πολύ ξηρό δέρμα. Χρησιμοποιώ το Bee Venom Cleansing Balm, καθώς αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ- το εφάρμοζα ανελλιπώς μετά τα γυρίσματα του Dragons’ Den για να καθαρίσω το πρόσωπό μου στο τέλος της ημέρας. Ακόμη, αγαπώ το Dragons Blood Sculpting Gel που βοηθά το δέρμα να φαίνεται πιο σφριγηλό, τονωμένο και αναζωογονημένο- ήταν ο ορός που χρησιμοποιούσα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Τέλος, αγαπημένο μου προϊόν είναι και το Banana Lowlighter, το «μυστικό» για το λαμπερό εφέ κάτω από τα μάτια που βλέπετε στο show σε συνδυασμό με το Glass Powder που δίνει αυτό το εφέ photoshop.

Το #1 beauty tip που θα έδινε σε μια γυναίκα

Να περνά τουλάχιστον 10 λεπτά την ημέρα στον καθαρό αέρα για να οξυγονώνεται το δέρμα της. Οι κλειστοί χώροι και η θέρμανση στεγνώνουν το δέρμα μας και το κάνουν θαμπό.

Η απόφασή της να γίνει μια από τους Dragons

Πριν από μερικά χρόνια ήμουν σε συζητήσεις με το αγγλικό Dragons’ Den, αλλά μετά συνέβη η πανδημία και το αφήσαμε. Όταν λοιπόν επικοινώνησαν μαζί μου από το Dragons’ Den Greece, ενθουσιάστηκα καθώς θα είχα την ευκαιρία να υποστηρίξω τα ελληνικά, επιχειρηματικά ταλέντα.

Τα στοιχεία που την κάνουν να θέλει να επενδύσει σε μία ιδέα

Αρχικά, η ιδέα είναι σημαντική και πρέπει να είναι καινοτόμος. Παρόλα αυτά, θα πρέπει επίσης, να δω στον άλλον τη διάθεση για σκληρή δουλειά, καθώς και το να είναι ανοιχτός στην καθοδήγηση.

Οι συμβουλές που θα έδινε σε μια νέα γυναίκα που θέλει να ξεκινήσει το δικό της beauty brand;

Αρχικά, θα της έλεγα να κάνει την έρευνά της για το κατά πόσο η ιδέα της είναι μοναδική, καθώς επίσης και να ορίσει ποια είναι η αγορά-στόχος της. Στη συνέχεια, θα την προέτρεπα να είναι ειλικρινής με τις δεξιότητές της και είτε να προσλάβει, είτε να συνεργαστεί με κάποιον που έχει τις δεξιότητες που της λείπουν. Τέλος, να βρει πώς μπορεί να χρηματοδοτήσει την ιδέα της ώστε να γίνει πραγματικότητα.

Υπάρχει μυστικό επιτυχίας;

Να μην τα παρατάς ποτέ! Είτε έχεις μια επιχείρηση για 1 χρόνο, είτε για 20 χρόνια υπάρχουν πάντα κακές μέρες, δύσκολες στιγμές και μέρες χωρίς έμπνευση.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να τα παρατήσεις, αλλά για μένα ο νικητής είναι ο τελευταίος που θα παραμείνει όρθιος!

Το Dragons’ Den Greece προβάλλεται κάθε Παρασκευή στις 21:30 στον ΑΝΤ1, ενώ τα προϊόντα της Rodial μπορεί κανείς να τα βρει στην Ελλάδα στο inbeautypharma.com.

πηγή: ΒΙΒΗ ΑΓΓΕΛΑΚΗ / ladylike.gr