Πελάτες του εστιατορίου με τα “χρυσά” καλαμαράκια στην Μύκονο, καταγγέλλουν πρωτοφανείς πρακτικές ώστε το μαγαζί να ανεβάσει την βαθμολογία του σε Facebook, Google και TripAdvisor.
Μετά την οργή που προκάλεσε στο twitter στο επίκεντρο αρνητικής δημοσιότητας βρίσκεται η Μύκονος και η τουριστική εικόνα της Ελλάδας καθώς τον γύρο του κόσμου κάνει η είδηση με το εστιατόριο που χρέωσε τουρίστα 836 ευρώ για καλαμαράκια και μπύρες σύμφωνα με κριτική του στο TripAdvisor.
Στην Βρετανία – σε μία ημέρα που κυριαρχούσε η παραίτηση της Τερέζα Μέι – η είδηση από την Μύκονο στην Daily Mail κατάφερε να έχει πάνω από 1.200 σχόλια μέσα σε λίγες ώρες ενώ μοιράστηκε και περίπου 3.000 φορές στα κοινωνικά δύκτια. Από την Νέα Ζηλανδία μέχρι την Νέα Υόρκη τα ψηφιακά μέσα αναπαράγουν την είδηση.
Το New24/7 μελέτησε τις κριτικές για το εστιατόριο της Μυκόνου σε TripΑdvisor, Google και Facebook και φέρνει στο φως τις σοβαρές καταγγελίες που έκαναν πελάτες του σχετικά με την βαθμολογία του. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι στο Facebook συγκεντρώνει 4,5 βαθμους (σ.σ. με άριστα το 5) σε κριτικές 856 ατόμων, στο Google 4 στα 5 αστέρια με 648 κριτικές και στο TripAdvisor επίσης 4 στα 5 αστέρια με 867 κριτικές. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι πρόκειται για μία πολύ καλή βαθμολογία η οποία μάλιστα προέρχεται από μία μεγάλη πελατεία.
Ενδιαφέρον έχει ότι στο Tripadvisor οι βαθμολογίες είναι των άκρων οι περισσότεροι αξιολογούν το συγκεκριμένο εστιατόριο έως “εξαιρετικό” και αρκετοί ως “πολύ κακό”. Συγκεκριμένα στο σύνολο των κριτικών υπάρχουν 521 που το θεωρούν εξαιρετικό και 233 πολύ κακό. Όταν τα πράγματα έρχονται στο ελληνικό κοινό η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του “εξαιρετικό” (σ.σ. 49 κριτικές έναντι μόλις 4 για το πολύ κακό).
Μία δεύτερη πιο προσεκτική ματιά δείχνει ότι ενώ οι αρνητικές κριτικές είναι πλούσιες σε περιεχόμενο και τεκμηριωμένες οι θετικές είναι των δύο γραμμών και από άτομα που σε αρκετές περιπτώσεις δεν έχουν πραγματοποιήσει άλλες κριτικές. “Σκάβοντας” ακόμη πιο βαθειά και διαβάζοντας αρνητικές κριτικές ίσως κάποιος καταλάβει το πώς το συγκεκριμένο εστιατόριο κατάφερε να φθάσει σε μία βαθμολογία που να είναι τόσο υψηλή.
Πελάτες έχουν καταγγείλει ότι το μαγαζί κερνούσε ποτά με αντάλλαγμα 5 αστέρια στις κριτικές σε Tripadvisor, Google και Facebook.
Ακόμη χειρότερα, υπάρχουν αρκετές καταγγελίες πελατών όπου οι σερβιτόροι όταν τους ζητούσαν τους κωδικούς για το wi-fi έπαιρναν τα κινητά τους και με πρόσχημα την συμπλήρωση του κωδικού βαθμολογούνταν από μόνοι τους με πέντε αστέρια κάνοντας χρήση τους λογαριασμούς των πελατών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις παραπάνω καταγγελίες που είναι ιδιαίτερα σοβαρές, καθώς πέρα από αντιεπαγγελματική συμπεριφορά γίνεται αναφορά και για πλαστογραφία, η διοίκηση, που συνήθως απαντά σε σχόλια θετικά ή αρνητικά, δεν έχει πάρει θέση.
πηγή: Κωστής Χριστοδούλου / news247.gr