Η εταιρεία ενημέρωσε το λογισμικό Broadcast με μια beta λειτουργία Eye Contact που, όπως το FaceTime της Apple, “διορθώνει” το βλέμμα σας για να το κρατήσει εστιασμένο στην κάμερα. Διατηρεί τους βλεφαρισμούς και το χρώμα των ματιών του χρήστη και θα εναλλάσσει μεταξύ ψηφιακών και πραγματικών ματιών όταν κοιτάτε αρκετά μακριά από το κέντρο.
Οι προγραμματιστές της Nvidia προειδοποιούν ότι το Eye Contact δεν είναι εντελώς έτοιμο για κυκλοφορία, καθώς υπάρχουν “εκατομμύρια” πιθανά σενάρια χρώματος ματιών και φωτισμού που δεν μπορούν να δοκιμάσουν. Για το λόγο αυτό η εταιρεία ζητά από τους χρήστες το πολύτιμο feedback τους ειδικά αν αυτό συνοδεύεται από βίντεο στο οποίο παρουσιάζεται το πρόβλημα.
Το Broadcast διαθέτει επίσης ένα νέο εφέ βινιετισμού που θα σκουρύνει τις εξωτερικές άκρες του κάδρου. Τα υπάρχοντα εφέ Blur, Replacement και Remove Virtual Background θα πρέπει επίσης να είναι πιο ακριβή και αξιόπιστα χάρη στην προσθήκη χρονικών δεδομένων που βοηθούν την τεχνητή νοημοσύνη να κάνει πιο έξυπνες επιλογές. Τυχόν σφάλματα θα είναι επίσης πιο διακριτικά, με την NVIDIA να προσθέτει ακόμη και κάποιες απλές επιλογές για τον καθρέφτη της κάμερας και τη λήψη screenshot από την κάμερα, επιλογές που έχουν ζητήσει οι χρήστες
Το NVIDIA Broadcast απαιτεί τουλάχιστον μια κάρτα γραφικών GeForce RTX 2060 (ή την αντίστοιχη Quadro) και 8 GB RAM. Η NVIDIA συνιστά τουλάχιστον έναν επεξεργαστή Core i5-8600 ή Ryzen 5 2600. Η λειτουργία Eye Contact μπορεί να είναι περίεργη μερικές φορές αφού και οι καλύτεροι παρουσιαστές τείνουν να κοιτάζουν αλλού πού και πού, οπότε ένα συνεχές βλέμμα μπορεί να είναι…ανησυχητικό. Ωστόσο, η λειτουργία αυτή θα μπορούσε να βελτιώσει τη σύνδεσή του χρήστη με το ακροατήριό του και μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη αν νιώθετε άβολα κοιτάζοντας απευθείας την κάμερα.
πηγή: Νίκος Χατζής/insomnia.gr