Για πάνω από 60 χρόνια, στα νότια προάστια βρισκόταν το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας.
Η κατασκευή του αεροδρομίου του Ελληνικού ξεκίνησε το 1938. Πότε σταματούσαν εντελώς οι εργασίες και πότε επισπεύδονταν. Αρχικά, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος δεν επέτρεψε την ολοκλήρωσή του, ενώ κατά την περίοδο της Γερμανο-Ιταλικής κατοχής, οι Γερμανοί, για να επωφεληθούν οι ίδιοι, επίσπευσαν την επέκτασή του.
Το 1938 το αεροδρόμιο διέθετε διάδρομο προσγειώσεως 1.800 μέτρων. Την πρώτη εκείνη χρονιά εξυπηρέτησε 8.500 επιβάτες και 1 τόνο φορτίου, ενώ με στοιχεία του 1997 έφθασε τους 12.000.000 επιβάτες και τους 120.000 τόνους φορτίου.
Έπειτα από τον τερματισμό λειτουργίας του το 2001, το αεροδρόμιο του Ελληνικού παραμένει κλειστό καθώς ο Νέος Διεθνής Αερολιμένας «Ελευθέριος Βενιζέλος» στα Σπάτα αποτελεί πλέον το κεντρικό αεροδρόμιο των Αθηνών.
Τον Απρίλιο του 2011 άνοιξε το Μουσείο των Ολυμπιακών Αερογραμμών στον δυτικό τερματικό σταθμό, που περιελάμβανε τρία αεροσκάφη, που βρίσκονταν σταθμευμένα εκεί από το κλείσιμο του αεροδρομίου.
Παρουσίαση του πρώην Ανατολικού Αερολιμένα Αθηνών στο Ελληνικό, που εξυπηρετούσε πρώτιστα τις ξένες αεροπορικές εταιρείες.
Πρώην Αεροδρόμιο Ελληνικού, οι αναμνήσεις επιστρέφουν.Προσγείωση μετά από 18 χρόνια.
Πρωινή βόλτα με drone πάνω απο το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού
πηγή: newspepper.gr / youtube.com