Σημαντική αλλαγή στην καθημερινότητα των χρηστών της πλατφόρμας.
Το YouTube ανακοίνωσε τον Ιούνιο πως ξεκινάει να πειραματίζεται σε μέτρα αντιμετώπισης του ad blocker (που του στοιχίζει σε έσοδα) και πλέον τα πράγματα μπαίνουν σε σειρά.
Η πλατφόρμα σταματάει πλέον να λειτουργεί σε browsers χρηστών που έχουν εγκατεστημένο πρόγραμμα που μπλοκάρει τα διαφημιστικά μηνύματα και μάλιστα εμφανίζει μήνυμα που ενθαρρύνει τους χρήστες να εγγραφούν στο YouTube Premium.
Η συνδρομητική έκδοση του YouTube προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά το κυριότερο από αυτά είναι ότι δεν «σερβίρει» ταυτόχρονα και πολλά διαφημιστικά μηνύματα που έχουν αρχίσει να ενοχλούν ιδιαίτερα τους χρήστες τα τελευταία χρόνια.
Ο επικεφαλής επικοινωνίας του YouTube, Christopher Lawton, δήλωσε πως τα προγράμματα ad blockers είναι ενάντια στους όρους χρήσης της πλατφόρμας και δυσκολεύουν το έργο του οικοσυστήματος που στηρίζει εκατομμύρια δημιουργούς περιεχομένου σε όλο τον κόσμο.
πηγή: gazzetta.gr